Partnereink

A KÖVET tagdíjakból, szolgáltatási díjakból és pályázatok megvalósításából tartja fenn magát. Működését valamint rendezvényeit, programjait rendszeresen médiapartnerekkel, szakmai partnerekkel és támogatókkal valósítja meg.

Az együttműködés lehet állandó és eseti jelleggel, szakmai, technikai, tárgyi, valamint pénzügyi támogatás során segítheti az egyesület munkáját. A pályázatok megvalósítása során számos nemzetközi és hazai partnerrel dolgozunk együtt.

Együttműködési szándékával kérjük keresse fel egyesületünket az info@kovet.hu e-mail címen.

Médiapartnerek

A BrandTrend kommunikációs lehetőséget teremt, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segíti a márkaépítőket és a fogyasztókat. Céljuk, hogy az egyik legkiválóbb szolgáltató céggé és a piac egyre elismertebb szereplőjévé váljanak. Megoldásaikkal nem csak saját, hanem partnereik és ügyfeleik versenyképességét és elismertségét is növelik.

Legfőbb értékük a szaktudás, a tapasztalat és a közös gondolkodás. Sikerük titka pedig az ügyfeleik, a tulajdonosok és munkatársaik hosszú távú elégedettsége.

Az ecolounge a hazai médiapiac egyik meghatározó online zöldtartalom szolgáltatója. Jellemzői az igényes, nőies külső; a felhasználóbarát kezelhetőség; a mobil- és táblagép kompatibilis reszponzív működés; valamint a 360 fokban lefedett „öko” tartalom. Az ecolounge szórakoztat és értéket közvetít, informál a világ „zöld” történéseiről, erősíti a felelős-, környezettudatos gondolkodást.

Az immár tíz éves greenfo.hu, a hazai internet „zöld iránytűje” 2011- óta új küllemmel, friss hírekkel és szerteágazó szolgáltatásokkal várja a környezet és természet iránt érdeklődő olvasókat. A 2001-ben alapított www.greenfo.hu mára egyfajta civil hírügynökséggé vált a környezet- és természetvédelem területén. Most új külsőt kapott a portál, amelyen a kék, a zöld és a barna színek dominálnak.

 

A www.irodahaz.info 2002-ben lépett piacra a legelső iroda- és irodaház kereső portálként, és azóta is a piacvezető a hatékonyság, a nyújtott megjelenési színvonal, és az irodát keresők számának szempontjából is.

 

Az Iroda.hu Kft 2005 végén kezdte el működését, ekkor indult útjára awww.iroda.hu internetes irodapiaci adatbázis, mely megjelenési felületet biztosít az irodák számára. 2008-ban tovább bővítették a portfoliójukat a kereskedelmi ingatlanok más területén is, így indult el a www.raktaram.hu és a www.retail.hu, melyek az ipari ingatlanok, illetve a kiskereskedelmi ingatlanok piacát hiva

A hazai lappiacon egyedülállóan az igényes nagyközönségnek szóló érdekes, élvezetes, ugyanakkor tudományosan hiteles lélek- és önismereti folyóirat, amely mind a szenzációhajhász, mind az szakbarbár tudományos stílust elkerülve szól olvasóihoz. A kéthavonta megjelenő 68 oldalas, színes lap kizárólag lélektani tárgyú vagy megközelítésű cikkeket közöl. A lapban gyakorló terapeuták és elméleti szakemberek tanulmányait, a legfrissebb tudományos kutatások eredményeit és a pszichológia legfontosabb képviselőivel készült interjúkat talál az olv

Az OzoneNetwork Magyarország első zöld tévécsatornája. Segít megismernünk a világot, a globális folyamatokat és azok lokális hatásait. Megmutatja a Föld legszebb tájait, elmagyarázza a katasztrófák okát, felhívja a figyelmet a környezet- és klímavédelem fontosságára. Műsoraival kérdéseket tesz fel és válaszokat ad a nézőknek. Valódi értékeket mutat be az egész család számára szórakoztató és látványos for

A Piac & Profit üzleti magazin online kiadása, a www.piacesprofit.hu a gazdasági szereplőkhöz, döntéshozókhoz, tulajdonosokhoz szól. Főként a kis- és középvállalatok működtetőinek ad hasznos gyakorlati és elméleti információkat a gazdaság mindennapjairól, azzal a szándékkal, hogy segítse a gazdaság szereplőit, főként a kkv-kat versenyképességük megszerzésében, megtartását.

 

A ReCity online magazin fókuszában a fenntartható város áll. Az újság szakértő szerzők és szakmai szervezetek bevonásával olyan jó gyakorlatok tárháza kíván lenni, melyek városaink élhetőbbé, fenntarthatóbbá alakítását tűzték zászlajukra.

 

2011-től Zöld IPar Magazin (röviden: ZIP Magazin) néven jelenik meg a Hulladéksors szakmai folyóirat, Magyarország egyetlen folyóirata, amely – kibővült tematikája részeként – szakmai havilapként foglalkozik a hulladékgazdálkodás, a környezetvédelem és a megújuló energiahordozók hasznosításának témaköreivel egyaránt.

 

Szakmai partnerek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete 2002 óta népszerűsíti az etikus, környezetileg és társadalmilag tudatos vásárlást, életmódot. Sokféle szakmai háttérrel rendelkező csapatuk (közgazdász, mérnök, marketinges, szociológus, jogász, geográfus, antropológus, agrármérnök) mindent megtesz, hogy a környezeti és társadalmi szempontok minél nagyobb szerephez jussanak az egyéni döntéshozatalban.

 

A Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete (Hungary Green Building Council, röviden HuGBC) a környezet iránt elkötelezett építészekből, belsőépítészekből, mérnökökből, kutatókból, gazdasági szakemberekből valamint az építésgazdaság különböző területein működő cégekből és szervezetekből egyesületi formában alakult non-profit, országos szakmai, társadalmi együttműködés.

 

A NORRIA Észak-Magyarországi Regionális Innovációs Ügynökség Nonprofit Közhasznú Kft. társaság kutatás-fejlesztési tevékenységet folytat a régióban, valamint elősegíti és fejleszti a régió, és a régióban működő vállalkozások, kiemelten a KKV-k gazdasági versenyképességét. Ezt az innovációs folyamatok fókuszálásával, a keret- és környezeti feltételrendszerek folyamatos javításával, a tudás és technológia transzfer tudatos működtetésével és fejlesztésével, valamint a hálózatos kapcsolatok működtetése által elérhető szinergiák kihasználásával éri el.

 

A Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége a környezetvédelmi ipar érdekképviselete, közhasznú szervezet. Célja a környezeti kultúra fejlesztése, a zöldipar szerepének erősítése, szakmai érdekek érvényesítése, nemzetközi kapcsolatok erősítése.

 

A Nemzeti Külgazdasági Hivatal feladata egyfelől a hazai kis- és középvállalkozások külgazdasági tevékenységének támogatása, másfelől pedig a külföldi cégek magyarországi befektetéseinek ösztönzése.  Legfontosabb relációs fókuszai a Széchenyi-tervhez, a  külgazdasági stratégiához és a keleti nyitás koncepciójához igazodnak: a régi, tradicionális exportpiacok megtartása mellett cél az új, dinamikusan fejlődő piacok meghódítása.

Az Iparfejlesztési Közalapítvány 1990 óta a hazai gazdasági, műszaki és innovációs közélet aktív, ismert és elismert szereplője. Ez a szerepe 2012-re felerősödött, markánsabbá vált. Közhasznú tevékenységei a logisztika, a minőségügy és a környezetvédelem köré csoportosulnak változatlanul, ugyanakkor állandó fejlődés hatja át a szervezetet mind szakmailag, mind szervezetileg.

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) az Üzleti Világtanács a Fenntartható Fejlődésért (World Business Council for Sustainable Development, WBCSD) hazai szervezete. Az 1992-ben alapított svájci központú Világtanács ma már 200 nagyvállalat elsőszámú  vezetőjének koalíciója és több mint 60 országban van jelen nemzeti partnerszervezetein keresztül.

A Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) a felelős vállalatirányítás iránt elkötelezett hazai és nemzetközi vállalkozásokat, vezető üzletembereket és elismert szakértőket tömörítő non-profit szervezet. Ez a filozófia egyaránt szolgálja a vállalkozások, az egyén és a társadalom érdekeit, így elősegíti Magyarország társadalmi, gazdasági és környezeti fenntartható fejlődését a felnövekvő generációk számára.

Az MLBKT azoknak az ellátási lánc menedzsmenttel foglalkozó szakembereknek a közössége, akik hatékony, fenntartható és etikus ellátási láncokat hoznak létre és működtetnek.

Céljuk, hogy tevékenységükkel hozzájáruljanak ahhoz, hogy a globális és helyi ellátási láncok ne sodorják veszélybe bolygónk és a következő nemzedékek jövőjét.

A Magyar Adományozói Fórum államtól és pártoktól független támogatókat (alapítványok, vállalatok) tömörítő, egyesületi formában működő szakmai ernyőszervezet., amely arra törekszik, hogy a vállalatok, az alapítványok és a magánszemélyek egyre többen, egyre többet és egyre hatékonyabb módon támogassák a társadalmi ügyeket, és a non-profit szervezeteket, azaz egyre hatékonyabb módon fektessenek be a társadalomba.

Együttműködők

A smartBrand csapata fejlesztette ki a KÖVET Egyesület adatbázis kezelő rendszerét, amelyet szorosan együttműködve fejlesztünk és tökéletesítünk tovább.

Az 5net fejlesztő csapata valósította meg új weboldalunkat, melyet az KÖVET új arculatrendszere alapján készítettek el. Weboldalunk fenntartásában évek óta szorosan együttműködünk a csapattal.

A Salt Communications munkatársai dolgozták ki a KÖVET Egyesület új arculati rendszerét. Segítségünkre voltak a Greeneration-roadshow projektarculatának elkészítésében is.

 

A Medence Csoport tervezte és gyártotta a 2013 évi CSR Piac teljes installációját, ahol a kiállító vállalatok és civil szervezetek összesen 44 standon mutatták be a CSR területén kialakított gyakorlataikat.

 

A Folprint Zöldnyomda van segítségünkre kiadványaink, szakmai lapunk és egyéb papír alapú anyagaink környezetkímélő létrehozásában.